Pozycjonowanie produktu i marki w internecie
Czym jest pozycjonowanie produktuPozycjonowanie produktu to zestaw działań prowadzący do tego, aby w świadomości odbiorców docelowych produkt lub marka zajęły określone, wyróżniające i pożądane miejsce w porównaniu z produktami konkurencji.
Pozycjonowanie jest szeregiem działań mających na celu wykreowanie takiego wizerunku produktu który skłoni klienta do jego zakupu. Przy użyciu wzajemnie ze sobą powiązanych narzędzi marketingowych i sprzedażowych takich jak pozycjonowanie produktu w internecie, content marketing, marketing automation oraz działań offline pozycjonujemy produkty B2B oraz B2C. Co to jest platforma B2BW firmie handlowej lub produkcyjnej Maszyna Sprzedażowa to rozwiązanie mające za zadanie skuteczne pozyskanie nowych potencjalnych klientów i ich przekierowanie do handlowca lub działu sprzedaży w Twojej firmie.
Zakres działań Maszyny Sprzedażowej zmienia się w zależności od wielkości, profilu i potrzeb firmy. Maszyna sprzedażowa może pełnić funkcję działu marketingu oraz działu generowania i zarządzania leadami sprzedażowymi:
Co dla Ciebie zrobimy Jeśli Twoja firma poszukuje dodatkowych możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez nasze narzędzia automatycznej sprzedaży – zyskasz nowych klientów i zwiększysz swoje zyski. Przygotujemy i zrealizujemy dla Twojej firmy i Twoich produktów kompleksową strategię sprzedaży automatycznej. Jak to działa Twoja firma dostarcza nam treści lub zlecasz nam ich przygotowanie - my pozyskujemy leady sprzedażowe i przekazujemy do Twoich handlowców. Kiedy będą pierwsze sukcesy Okres próbny wynosi 3 miesiące. W tym czasie pozyskamy dla Twojej firmy leady a Twoi handlowcy będą mieli za zadanie sfinalizować sprzedaż. Dla kogo pracujemy Pracujemy dla:
Więcej: Presales.biz |