9/9/2018 Poczta Polska: przesyłki Allegro Smart! dostępne w placówkach pocztowych i punktach partnerskichRead NowPoczta Polska: przesyłki Allegro Smart! dostępne w placówkach pocztowych i punktach partnerskich
Poczta Polska podpisała umowę z największą platformą handlową w Polsce – Allegro. Dzięki niej, Klienci, płacąc raz w roku abonament dla Allegro, będą mogli skorzystać z darmowych wysyłek paczek z zakupami. Dzięki współpracy pomiędzy Pocztą Polską, a Allegro Klienci otrzymają możliwość skorzystania z nowej oferty Allegro Smart!. To oferta abonamentowa skierowana do kupujących na platformie Allegro.pl, w ramach której otrzymują oni gwarancję darmowej dostawy za pośrednictwem wybranych form dostawy oraz inne benefity. Cena abonamentu rocznego zakupionego w Allegro w ramach tej oferty wyniesie 49 złotych. Dostępna jest także wersja półroczna, kosztująca 39 zł. Przesyłki będzie można odbierać w dynamicznie rosnącej sieci placówek „Odbiór w Punkcie" Poczty Polskiej: w placówkach pocztowych, stacjach paliw Orlen, kioskach RUCH i w sklepach Żabka/Freshmarket. W ramach abonamentu Allegro Smart!, Klienci będą też mieli możliwość darmowych zwrotów do sprzedawców na Allegro. Poczta Polska posiada największą w Polsce sieć punktów odbioru, która na dziś liczy ponad 9 tys. lokalizacji w sieci placówek pocztowych, stacji paliw Orlen, sklepów Żabka/Freshmarket oraz kiosków/saloników RUCH. Do końca roku liczba punktów wzrośnie o dalsze 2 tysiące lokalizacji. – Po raz kolejny przekonujemy się, że naszą usługę dostaw do placówek pocztowych i partnerskich doceniają Klienci Allegro, dla których jesteśmy ważnym dostawcą przesyłek. Poczta Polska jest liderem pod względem wielkości sieci punktów odbioru i konsekwentnie dąży do zwiększenia udziału tej formy dostawy w ogólnym wolumenie. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, dzięki współpracy z PKN ORLEN, Żabką Polska oraz RUCH S.A. umożliwiamy odbiór zakupionych w internecie zakupów podczas codziennych czynności takich jak tankowanie paliwa czy robienie drobnych zakupów spożywczych – mówi Członek Zarządu Poczty Polskiej Grzegorz Kurdziel. Odbiór w Punkcie to najdynamiczniej rozwijająca się metoda dostaw. Dzięki tej usłudze, Klient ma możliwość odebrania przesyłki w wybranym przez siebie miejscu i o dogodnej dla siebie porze. W stosunku do roku ubiegłego wolumen przesyłek dostarczanych do punktów odbioru wzrósł o ponad 40% i stanowi coraz większy udział w całym wolumenie przesyłek kurierskich i paczkowych. Poczta Polska stawiając na rozwój usług dla eCommerce wprowadziła w ostatnich miesiącach szereg udogodnień dla Klientów, jak np. możliwość zapłacenia kartą płatniczą za zakupy u kuriera lub wysyłanie SMS z numerem telefonu kuriera. Z danych Poczty Polskiej wynika, że wolumeny usług kurierskich rosną ponad przewidywany wzrost rynku. W porównaniu do danych z 2017 roku, w pierwszym półroczu 2018 roku sprzedaż usług KEP (przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych) wzrosła o 16%. Sprzedaż najpopularniejszej usługi kurierskiej dedykowanej głównie klientom biznesowych eCommerce rośnie znacznie powyżej rynku. Szacuje się, że polski rynek e-commerce wart jest 40 mld złotych. Źródło: https://media.poczta-polska.pl
0 Comments
ŠKODA KODIAQ RS gotowa na światową premierę
Nowa wersja SUV-a, z silnikiem 2.0 BiTDI, który generuje moc 176 kw (239 KM) jest gotowa na swoją światową premierę. ŠKODA KODIAQ RS zadebiutuje już w październiku podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu. ŠKODA wydarzenie to zapowiada przedstawiając oficjalne zdjęcia pierwszego w swoim portfolio SUV-a w wersji RS oraz prezentując nowe logo usportowionych modeli producenta. Emblematy RS zdobią najbardziej usportowione modele ŠKODY od 2000 roku. ŠKODA KODIAQ RS to pierwszy SUV marki, który dołączy do tego elitarnego grona. Zaprojektowany w nowoczesnym stylu, z użyciem czerwonych akcentów, nowy logotyp stanowi ukłon w stronę 117-letniej historii marki w świecie sportów motorowych. Podążając śladami pierwszych modeli RS Sformułowanie „RS” oznacza Rally Sport, a po raz pierwszy użyte zostało w 1974 roku na dwóch prototypach rajdowych: ŠKODA 180 RS i 200 RS. Rok później, opierając się na wcześniejszych modelach, ŠKODA stworzyła 130 RS. Sportowe coupé zdobyło dwa zwycięstwa w legendarnym Rajdzie Monte Carlo oraz zwyciężyło Rajd Akropolu. W 2000 roku do produkcji ŠKODY trafił pierwszy model RS, OCTAVIA RS. Nowe logo RS będzie można zobaczyć podczas Paris Motor Show na premierowo pokazywanej wtedy ŠKODZIE KODIAQ RS. Emblemat RS został umieszczony w kilku miejscach debiutującego modelu. Charakterystyczny znak znajdzie się m.in. na grillu, gdzie „v” oznacza zwycięstwo, a czerwone akcenty symbolizują sportowy charakter i moc rodziny RS. Napęd na wszystkie koła i najmocniejszy silnik wysokoprężny w historii ŠKODY Czterocylindrowy silnik 2.0 BiTDI wytwarza moc 176 kW (239 KM), co świadczy o sportowych możliwościach ŠKODY KODIAQ RS. Zastosowanie po raz pierwszy w historii ŠKODY technologii biturbo zapewnia maksymalny moment obrotowy 500 Nm. To najsilniejszy silnik diesla w ofercie ŠKODY, który dostępny jest wyłącznie w tym modelu. Samochód wyposażony jest w napęd 4x4, dzięki czemu potrafi sprostać nawet najtrudniejszym wymaganiom. Źródło: http://www.skoda-auto.pl |
Details
Firmy i markiInformacje rynkowe ArchiwaKategorie
Wszystkie
|